دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
مهدی نجم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به اتفاق هیئت همراه با رویکرد دیدار با کادر مدارس و مسؤلین شهرستانی از مدرسه علمیه نجمیه سرخه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به اتفاق هیئت همراه با رویکرد دیدار با کادر مدارس و مسؤلین شهرستانی از مدرسه علمیه نجمیه سرخه بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم با حضور در مدرسه علمیه نجمیه سرخه با امام جمعه سرخه حجت‌الاسلام اشرف، فرماندار آقای کرمانی و سایر مسؤلین شهرستانی، مدیر مدرسه علمیه نجمیه خانم عربی، اساتید و اعضای هیئت امنا مدارس علمیه دیدار کرد.

این دیدارها با هدف هم افزایی میان حوزه های علمیه و مسؤلین شهرستانی و کادر مدارس علمیه تشکیل شد و در خصوص موضوعات چون بررسی مشکلات مدارس علمیه، جذب اعتبارات شهرستانی، پیگیری و ایجاد منابع پایدار، جذب و پذیرش حداکثری طلاب بحث و گفت‌وگو شد.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه سرخه افزود: در این بازدید بعد از بیانات حجت الاسلام والمسلمین نجم هر یک از معاونین مدرسه ضمن بیان گزارشی مختصر از فعالیت ها، به بیان مسائل و مشکلات مدرسه در حیطه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداختند.

مدیر مدرسه تصریح کرد: این جلسه با بیان پیشنهادات و راهکارهایی از طرف مدیر و معاونت های استان در جهت رفع اشکالات و ابهامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha